Counters

Thursday, April 21, 2005

علي و حسين

چند روز پيش در گفتمان سايت www.rahpouyan.com مقاله اي تحت عنوان "خيال خام" گذاشته بودم كه آن را حذف كردند. زيرا كه به مذاق مدير گفتمان خوش نيامده بود. پيروان حديث قرآن را بكلي ترك كرده اند. جالب است كه خود را از پيروان علي به شمار مياورند اما از اخلاق علي هيچ بويي نبرده اند. علي و حسين كساني بودند كه در مقابل اضافه شدن دو آيه به آخر سوره توبه ايستادند بطوريكه در اين راه شهيد شدند.تمام جنگهاي نهروان و كربلا و صفين و ... به خاطر اضافه شدن دو آيه به آخر سوره توبه بود. علي مخالف تغيير كلام خدا بود به همين خاطر در مقابل تحريف كنندگان ايستاد تا كه در اين راه شهيد شد.براي اطلاع از موضوع مقاله زير را دانلود كنيد:

http://www.sharemation.com/godisone/128129.zip?uniq=-brsele

اما حالا كساني ادعاي پيروي از آندو را دارند كه كاملا علي و حسين را بت خود قرار داده اند. تنها گناهي كه بخشودني نيست شرك است . مطمئنا خدا در اين مورد در قيامت آنان را بازخواست خواهد كرد.

کساني که بت شده اند شيفتگان خود را طرد مي کنند

[10:28] ويوم نحشرهم جميعا ثم نقول للذين اشركوا مكانكم انتم وشركاؤكم فزيلنا بينهم وقال شركاؤهم ما كنتم ايانا تعبدون
[10:28] روزي که همه آنان را احضار کنيم، به کساني که شرک ورزيدند، خواهيم گفت: "ما شما را همراه با کساني که بت کرده بوديد، احضار کرده ايم." و آنان را با يکديگر روبرو خواهيم کرد، و کساني که بت شده بودند به آنها خواهند گفت: "ما هيچ خبر نداشتيم که شما ما را معبود خود قرار داديد.

[10:29] فكفى بالله شهيدا بيننا وبينكم ان كنا عن عبادتكم لغفلين
[10:29] خدا به عنوان شاهد ميان ما و شما كافي است، كه ما از پرستش شما در مورد خود به كلي بي خبر بوديم.

[10:30] هنالك تبلوا كل نفس ما اسلفت وردوا الى الله مولهم الحق وضل عنهم ما كانوا يفترون
[10:30] آن زماني است كه هر نفسي آنچه را كه كرده بود، بررسي خواهد كرد. آنها به سوي خدا، مولا و سرور حقيقي خود بازگردانده خواهند شد و معبوداني را كه از خود ساخته بودند، آنها را طرد خواهند كرد.