Counters

Sunday, April 24, 2005

جواب مقاله "رشاد خليفه رسولي نو يا حيله گري بزرگ"



چندي پيش در يكي از گفتمانها (www.sonnat.org) بحثي راجع به چگونگي سلام بر پيامبر مطرح شد در آنجا بحث به تفاوت رسالت و نبوت كشيده شد در آنجا يكي از افراد مقاله اي برضد معجزه 19 و رشاد خليفه نوشت. بايد توجه شود كساني كه به فرقه هاي خود چسبيده اند سعي در كشاندن افراد به سمت فرقه خود ميكنند. اگر تمام محاسن دنيا را هم داشته باشي تا اعلام نكني كه تابع فرقه اهل سنت و جماعت و يا از هواداران اهل بيت هستي دست بردارت نيستند. هنوز نميدانند كه نشانه يك مسلمان واقعي دست كشيدن از فرقه گرائي به تمام معنا است.

[3:67] ما كان ابرهيم يهوديا ولا نصرانيا ولكن كان حنيفا مسلما وما كان من المشركين
[3:67] ابراهيم نه يهودي بود و نه مسيحي (نه شيعه و نه سني) ؛ او يكتاپرستي تسليم شده بود. او هرگز مشرک نبود.

آنها هنوز تسليم خداي مهربان نيستند زيرا در ته دلشان دوست دارند كه حق با اهل بيت و يا ( اهل سنت ) باشد.به همين خاطر مقالاتشان در مورد اسلام از ته دل نيست و آميخته با فرقه گرائي است. چيزي كه از ته دل برنيايد بر دل ننشيند.نشانه مسلمان واقعي تسليم به خداست از همه جهات. آنان هنوز نميتوانند نشانه هاي خدا در قرآن را ببينند. يكي از نشانه هاي مسلمان واقعي اين است كه بدون هيچگونه شكايتي (فارغ از تعصبات فرقه اي ) آيات خدا را قبول ميكنند.

كساني كه از ته دل به طرف خدا دعوت نكنند هيچوقت نميتوانند تاثير گذار باشند. زيرا كه دين خوراك نيست كه به مريض خورانده شود. لازمه تبليغ دين تسليم بودن مدعيان دين است (تسليم بودن به آيات قرآن ). آدمي بايد خالص براي خدا باشد . تسليم واقعي اين است . تسليم به تنها خداي مهربان توانا.
بعضي از آنان سعي ميكنند كه 19 را قبول نكنند زيرا كه 19 بعضي از اعتقادات فرقه ايشان را زير سوال ميبرد. اين نشان از اين است كه آنان هنوز تسليم خداي مهربان قادر توانا نيستند.آنان ظاهرا اعلام ميدارند كه مسلمانند اما در واقع آنان هنوز تسليم نيستند زيرا آنچه را كه محدوده فرقه ايشان را به خطر اندازد قبول نميكنند.آنان مي گويند چون صحابه قرآن را جمع كرده اند و اصحابي كه قرآن را جمع كردند جزو بيعت رضوان هستند پس دو آيه آخر سوره توبه نميتواند اضافه شده باشد و در نتيجه معجزه 19 رد است. آنان مقامي را براي صحابه قائل هستند كه خود محمد رسول خدا هم چنين ادعايي نداشت.


[74:29] براي همه مردم آشکار مي شود.
[74:30] که سرتاسر آن نوزده است.

[74:31] ما فرشتگان را نگهبانان دوزخ قرار داديم، و عدد آنها (19) را تعيين كرديم تا (1) كافران را مضطرب كند، (2) مسيحيان و يهوديان را متقاعد سازد (كه اين كتابي است الهي)، (3) ايمان معتقدان را محكم نمايد، (4) هرگونه شكي را از دل مسيحيان و يهوديان و نيز مؤمنان بردارد و (5) كساني كه در قلبشان شك و ترديد راه مي دهند و نيز كافران را برملا سازد؛ آنها خواهند گفت: "منظور خدا از اين مثال چه بود؟" خدا بدين ترتيب هر كه را بخواهد، گمراه مي كند و هر كه را بخواهد، هدايت مي نمايد. هيچ كس جز او سربازان پروردگارت را نمي داند. اين تذكري است براي مردم.

[74:32] من قاطعانه به ماه (سوگند مي خورم).
[74:33] و به شبي كه مي گذرد.
[74:34] و به صبحي كه مي درخشد.
[74:35] اين يكي از معجزات عظيم است.*
[74:36] هشداري است به نسل بشر.
[74:37] براي كساني از شما که مي خواهند پيش روند و يا به عقب بازگردند.
[74:38] هر نفسي به دام گناهان خود گرفتار است.


نويسنده مقاله مذكور ("رشاد خليفه رسولي نو يا حيله گري بزرگ") از همان آغاز معجزه 19 را شيطاني معرفي كرده و آن را مسخره به حساب مياورد. او اعلام ميدارد كه معجزه 19 دروغي ساختگي است براي بزرگداشت قرآن. غافل از اينكه تلاش او براي رد 19 دروغي ساختگي است براي دفاع از فرقه مذهبيش. زيرا كه 19 (يكي از آيات خداي بزرگ) حيطه فرقه ايش را به خطر انداخته و اورا به به سوي اسلام حنيف (يكتاپرست تسليم شده) دعوت ميكند.نويسنده مقاله مذكور براي رد موضوع مجبور به تحريف قرآن شده است به طوريكه الرحمن را به صورت الرحمان مينويسد.همه قرآنها در طول تاريخ الرحمن را بدون الف مينويسند. اما نويسنده مذكور براي اينكه بگويد بسم الله الرحمن الرحيم 19 حرف نيست مجبور به اين كار شده است.كار او مرا به ياد تلاش 38 (19*2) نفر از علماي عربستان انداخت كه طي يك جلسه چند ساعته در طي تلاش مفتضحانه اي اعلام كردند كه بسم الله الرحمن الرحيم نوزده حرف نيست اما ممكن است 18 حرف و يا 20 و يا 21 و يا 22 باشد. (فقط نوزده نيست!!!)
آنان حتي از شمارش تعداد حروف اولين جمله قرآن ناتوانند چطوري ميتوان انتظار داشت كه معجزه 19 را درك كنند.

نويسنده مذكور از همان ابتدا اعلام داشته است كه شماره سوره هاي قرآني كه امروزه در دست داريم توافقي است و براساس وحي نيست بلكه از سوره هاي بزرگ به كوچك مرتب شده اند! همانطور كه ميبينيد سنت گرايان قرآن را جز انبوهي از نوشته ها نميپندارند رشاد خليفه را به تحريف قرآن متهم ميكنند اما خود زيرآبي قرآن را تحريف ميكنند.

در جايي ديگر ميگويد : شماره آيات نيز براساس نظم آهنگين آنها عددگذاري شده اند از اينروي در نسخ قديمي قرآن شماره آيه اي وجود نداشت.

به اين طريق نويسنده مذكور معتقد است كه هرسوره در كل يك آيه بوده است. غافل از اينكه ترتيب آيات و سوره ها هم به ترتيب و امر خداي بزرگ بوده است و اين كه ترتيب ايات و سوره ها به ترتيب نزول نيست حمكتي در آن نهفته است. ممكن است در اوايل آيات قرآن شماره گذاري نشده باشد اما مطمئنا آيات و سوره هاي قرآن جدا كننده اي داشته اند.

به طور مثال بسم الله الرحمن الرحيم در سوره حمد جزو آيات شماره گذاري شده است اما در سوره هاي ديگر جزو آيات شماره گذاري شده نيست.

در اين جا دو مقاله در مورد معجزه 19 را ميتوانيد از آدرسهاي زير دانلود كنيد:

1- معجزه قرآن

http://www.sharemation.com/godisone/19.zip?uniq=-leept2

2- دو آيه به قرآن اضافه شده بود

http://www.sharemation.com/godisone/128129.zip?uniq=-leepnb

6 : نظرات

At 1:16 PM, Anonymous دکتر موسوی said...

بسم الله الرحمن الرحیم
سیستم نگارش قران مضربی از 19هست اما نه انطور که رشاد خلیفه گفته است وادعای نبوت (رسالت) ایشان هم کذب است شما به وب سایت
Site:ulhn.blogfa.com
مراجعه فرمائید بنده قران را با سیستم ریاضی مضرب 19اورداه وادعای رشاد خلیفه را هم با سیستم ریاضی قران رد کردم

 
At 2:44 AM, Blogger bala said...

اقا واقعا خسته نباشید..ان شالله روزی برسه که همه تسلیم باشند..الله اکبر

 
At 12:49 AM, Blogger Quran message said...

چناب دکتر موسوی به خود آی و دست از دشمنی با پیام خدا بردار

 
At 6:43 AM, Blogger Unknown said...

سایت فارسی زبان عجیب زیر را اخیراً دیدم. شما هم آنرا ببینید که حاوی پیامهای رمزگشایی شده ای از قرآن عمدتاً بر مبنای عدد 19 است
http://sites.google.com/site/is19correct

 
At 6:44 AM, Blogger Unknown said...

سایت فارسی زبان عجیب زیر را اخیراً دیدم. شما هم آنرا ببینید که حاوی پیامهای رمزگشایی شده ای از قرآن عمدتاً بر مبنای عدد 19 است
http://sites.google.com/site/is19correct

 
At 6:47 AM, Blogger Unknown said...

سایت فارسی زبان عجیب زیر را اخیراً دیدم. شما هم آنرا ببینید که حاوی پیامهای رمزگشایی شده ای از قرآن عمدتاً بر مبنای عدد 19 است
http://sites.google.com/site/is19correct

 

Post a Comment

<< صفحه اصلي