Counters

Saturday, April 30, 2005

مدعيان اسلام

چند روز پيش اسم كاربري من را از گفتمان سايت www.rahpouyan.com پاك كردند.

همچنين چندي پيش مقاله اي تحت عنوان خيال خام در گفتمان سايت
http://www.forum.takyakhanah.com نوشتم هنوز از سايت بيرون نيامده بودم كه آن را حذف كردند و ممنوع الورود شدم.

كساني كه ادعاي اسلام دارند نميتوانند حرفهاي ديگران را بشنوند زيرا كه دنبال حقيقت نيستند بلكه دنبال اثبات حقانيت فرقه خود هستند. فرقه گرائي در خون آنان سرايت كرده است و نميتوانند تركش كنند. مقدسين خود را همتاي پروردگار يكتا قرار داده اند. اي كاش مي توانستند خود را هنگام روبرو شدن با عذاب ببينند، آنگاه متوجه مي شدند كه تمام قدرتها فقط متعلق به خداست و عذاب خدا هيبتانگيز است.آنگاه متوجه ميشدند كه محبتي كه آنان در قبال مقدسين خود بروز ميدهند نوعي رويگرداني از خداي متعال يكتاست.


[2:165] ومن الناس من يتخذ من دون الله اندادا يحبونهم كحب الله والذين ءامنوا اشد حبا لله ولو يرى الذين ظلموا اذ يرون العذاب ان القوة لله جميعا وان الله شديد العذاب
[2:165] با اين حال، برخي از مردم معبوداني را همتاي خدا قرار مي دهند و به آنها چنان عشق مي ورزند كه گويي خدا هستند. كساني كه ايمان دارند بيش از هر كس، به خدا عشق مي ورزند. اگر فقط ستمكاران مي توانستند خود را هنگام روبرو شدن با عذاب ببينند، آنگاه متوجه مي شدند كه تمام قدرتها فقط متعلق به خداست و عذاب خدا هيبتانگيز است.

[8:8] ليحق الحق ويبطل البطل ولو كره المجرمون
[8:8] زيرا او مقرر كرده است که حقيقت پيروز شود و باطل از ميان برود، برخلاف خواسته مجرمان.