Counters

Sunday, May 15, 2005

وهابيت

وهابيت

اين روزها هرجا بگوييد فقط خدارا پرستش كنيد فورا به تو ميگويند كه وهابي هستي. اما واقعا وهابيت چيست؟

وهابيت مسلك رايج در عرستان است( شايد خود آنان خود را وهابيت ننامند). اما به طور خلاصه خصوصيات وهابيت را در زير ذكر ميكنيم تا كه به حيله هاي شيطان پي ببريم.وهابيت حيله شيطان بود براي بيزار كردن مردم جهان از يكتاپرستي.

1- وهابيها فكر ميكنند كه فقط خدا را پرستش ميكنند. اما با قراردادن كتابهاي حديث در كنار كتاب خدا دچار شرك شده اند. فرقي كه آنان با مسلمانان عادي دارند اين است كه مسلمانان عادي شركاي فراواني دارند اما اين گروه تعداد شركا را به محمد و كتابهاي حديث و صحابه محدود كرده اند.

2- اصل مهمي كه علماي آنان در مدينه به آن باور عميقي دارند اين است كه :
" نبايد هيچ كس و هيچ چيزي را شريك خدا قرار دهيم مگر اينكه در كتابهاي حديث به آن اجازه داده شده باشد و يا اينكه صحابه آن را انجام داده باشند ! "

3- در مكه و مدينه اگر كسي طوري خوابيده باشد كه با سنت محمد موافقت نداشته باشد با چوب و چماق بيدارش ميكنند! ببينيد واقعا مدعيان توحيد خود در چاه عميق ضلالت به سر ميبرند!!

4- با توجيه نادرست جهاد در راه خدا اسلام را به عنوان ديني ترور پرور معرفي ميكنند. در اين مورد گروههاي تروريست فراواني مثل بنلادن و طالبان و .... به جهانيان تحويل داده اند. در مكتب آنان جهاد = ترور است. و اين در حالي است كه تمام جنگهاي پيامبر به خاطر دفاع از خود بوده است. به آيه زير نگاه كنيد :

[9:13] الا تقتلون قوما نكثوا ايمنهم وهموا باخراج الرسول وهم بدءوكم اول مرة اتخشونهم فالله احق ان تخشوه ان كنتم مؤمنين

[9:13] آيا با مردمي که پيمان خود را شکستند و سعي کردند رسول را بيرون کنند و جنگ را آغاز کردند، نمي جنگيد؟ آيا از آنها مي ترسيد؟ بايد از خدا بترسيد، اگر مؤمن هستيد.


5- تعداد زيادي از علماي آنان در مدينه آنچنان به احاديث معتقدند كه هنوز بر اين باورند (با اين همه پيشرفت و اين همه سفينه هاي فضايي) كه زمين روي نهنگ بزرگي بنا شده است.

6- 38 نفر از علماي برجسته آنان طي يك جلسه چند ساعته قادر به شمارش تعداد حروف بسم الله الرحمن الرحيم نبودند. همانطور كه ميبينيد مدعيان توحيد از بزرگترين موانع فهم آيات قرآن هستند.

7- با كمال تعجب ادعاي يكتاپرستي ميكنند و در عين حال به كتابهاي حديثشان چسبيده اند و كتابهاي حديث را شريك خداي يكتا قرار داده اند.

8- تعدادي از آنان هنوز در خواب جنگهاي صليبي هستند و با اين حربه به عمليات تروريستي دست ميزنند. هر چيزي را كه اسم مسيحيت روي آن باشد را دشمن ميپندارند.

ادامه دارد .....