Counters

Thursday, October 20, 2005

احاديث حد و مرز نميشناسند

احاديث حد و مرز نميشناسند !

جالب است كه مسلمانان مسيحيان را سرزنش ميكنند كه چرا آنان پيامبر عيسي را تا حد مقام خدايي بزرگ كرده اند اما غافل از اينكه خود آنان هم دچار چنين مصيبتي (حتي بدتر از آن) شده اند. شما تمام كتاب مقدس را هم بخوانيد كفرياتي در حد كتابهاي حديث نمي يابيد.
در كتاب مقدس مسيحيان گفته شده است كه خدا با پيامبر يعقوب كشتي گرفت و يعقوب بالاخره توانست خدا را شكست دهد !!!
در كتب حديث ذكر شده است كه خدا هر شب سوار بر خر (نعوذ بالله) بر بام خانه ها گشت ميزند و به خانه ها سركشي ميكند (كشيك شبانه!!).
براحتي ميتوان نتيجه گرفت كه كتب احاديث زائيده تفكرات شايعه پراكنان قرن اول و دوم هجري هستند. اين كتابهاي حديث كه شيعه وسني از آنان دفاع ميكنند هيچكدام قابل اعتماد نيستند و پر از كفرياتند و اگر به آنها بگوييد كه اين كتابها جزو اسلام نيست با كمال تعجب خود شما به عنوان بدعت گذار و غير مسلمان معرفي خواهيد شد!

حالا به چند حديث در اين مورد توجه كنيد :

1- پیامبراکرم صلی الله علیه و آله وسَلم فرمود: یا علي : نشناخت خداوند تبارک وتعالی را مگر من وتو ،ونشناخت مرا مگر خدا و تو ونشناخت ترا مگر خدا ومن .

2- یا علی :حق تبارک وتعالی را به طور کامل کسی به جز من وتو نشناخت ، و تو را هم به طور کامل به جز خدا ومن نشناخت .(مناقب ابن شهر اشوب 3/ 267 وبحار39/84.)

3- پیامبر اکرم صلی الله علیه واله وسلم می فرمایند : روزی جبرئیل در خدمتم بود که ابي ذر از دور می آمد ،جبرئیل گفت : این ابوذر است که می آید .گفتم به جبرئیل آیا شما ابوذر را می شناسید ؟ عرض کرد یا رسول الله : اباذر در آسمانها مشهورتر از زمین است گفتم چرا گفت: به خاطر تواضعش وزیاد خواندن سوره مبارکه قل هو الله احد .


آيا به جز افراد معاند با دين (در ظاهر مدعي دين!!) احدي ميتواند چنين مطالبي بسرايد!! حديث و سنت ساخته دشمنان پيامبر است.

[6:112] وكذلك جعلنا لكل نبي عدوا شيطين الانس والجن يوحي بعضهم الى بعض زخرف القول غرورا ولو شاء ربك ما فعلوه فذرهم وما يفترون
[6:112] ما اجازه داده ايم که دشمنان هر پيامبري- شياطين انس و جن- کلمات به ظاهر زيبا به يکديگر الهام کنند تا يکديگر را فريب دهند. اگر پروردگارت مي خواست، آنها چنين نمي کردند. به آنها و سخنان ساختگي شان اعتنا نكن.