Counters

Tuesday, November 08, 2005

استغاثه


خداي مهربان ميفرمايد من از رگ گردن به بندگانم نزديكترم. اما مسلمانان سنتي بعد از مدتي توسل را اختراع كردند. به اين طريق اينان از قبر پيامبر و ائمه و صالحين كمك ميخواهند به جاي خدا. اما اگر به آنها بگوييد يك آيه ارائه دهيد كه كسي به پيامبر متوسل شده باشد آنوقت ميگويند قرآن بدون حديث كامل نيست و در نهايت ميگويند كه مشكل شما اين است كه احاديث را قبول نداريد به همين خاطر است كه توسل را قبول نداريد!!
حالا كساني كه از پيامبر و ديگر مقدسين به جاي خدا طلب كمك ميكنند بايد جوابگوي آيه زير باشند. آيه زير در مورد يكي از جنگهاي پيامبر است كه اتفاقا خود پيامبر هم در آن حضور داشته است اما خدا مهربان ميفرمايد كه :

"هنگامي كه براي نجات خود به پروردگارتان التماس مي كرديد، او به شما جواب داد: من با هزار فرشته كه از پي يكديگر مي آيند، شما را حمايت مي كنم."

حال كساني كه غير خدا را ميخوانند بايد جواب دهند كه چرا در آن موقع كه خود پيامبر زنده بود و پيش اصحاب بود پس چرا به پيامبر توسل نكردند و از او به جاي خدا كمك نخواستند؟!!

[8:9] اذ تستغيثون ربكم فاستجاب لكم اني ممدكم بالف من الملئكة مردفين
[8:9] هنگامي كه براي نجات خود به پروردگارتان التماس مي كرديد، او به شما جواب داد: "من با هزار فرشته كه از پي يكديگر مي آيند، شما را حمايت مي كنم."

مطمئنا پيروان حديث بايد جواب سوال فوق را بدهند اگر جواب ندادند بايد از آن به بعد به فكر آخرت خود باشند.

براي فهميدن بيشتر توسل و شفاعت به مقاله زير رجوع شود:

http://www.sharemation.com/godisone/shafa.htm?uniq=-brsele